برای اولین بار که سوالی را در سامانه باز می کنید توضیحاتی در مورد بخش های مختلف صفحه ی نمایش سوال برای شما به نمایش در می آید که برای شروع کار تعامل با این صفحه تا حد زیادی کفایت بخش است اما راهنمای تکمیلی این بخش:
بعد از بازگشایی هر سوال با کادر هایی رو به رو هستیم که اولین آن ها کادر نمایش سوال است. در قسمت بالا و سمت راست آن می توانید موضوع و تاریخ ارسال این سوال را مشاهده کنید.
در سمت چپ آن نیز می توانید چهار آیکون نمایش دهنده ی وضعیت فعلی سوال را مشاهده کنید که قسمت های مختلف آن به ترتیب عبارتند از:
بعد از این قسمت و در کار نمایش سوال اطلاعاتی در مورد کاربر ارسال کننده، عنوان سوال، تعداد پاسخ های آن و تعداد مثبت ها و منفی های گفته شده توسط سوال را مشاهده می کنید که نیازی به توضیح خاصی ندارند.
پایین تر هم دکمه ی اشتراک (و ویرایش) دیده می شوند که مربوط به اشتراک گزاری سوال توسط شما (و ویرایش سوال توسط فرد ارسال کننده ی سوال) است.
گزینه ی گزارش نیز در این قسمت وجود دارد که کاربر با کلیک بر روی آن اعلام می کند سوال ارسالی با قوانین و شرایط اعلام شده در سامانه مغایرت داشته و با این کار در صورت تایید گزارش خود می تواند 8 امتیاز و 8 واحد موجودی دریافت نماید؛ لازم به ذکر است کاربر خاطی نیز دچار کسر امتیاز و موجودی به مقدار 20 واحد خواهد شد.
قسمت بعد و کادر بعد در صورت وجود نظرسنجی در سوال، کادر نمایش دهنده ی نظرسنجی است که با توجه به عنوان آن می توانید گزینه ی مورد نظر خود را انتخاب نموده و با کلیک بر روی گزینه ی ارسال رای، نظر خود را ارسال نموده و نتیجه ی نظرسنجی را نیز مشاهده کنید.
کادر های بعد نیز مربوط به پاسخ های ارسالی برای سوال هستند که بخش های مشابهی را با کادر نمایش سوال دارند اما برای فردی که سوال را ارسال کرده ی گزینه ی دیگری به نام بهترین پاسخ نیز به چشم می خورد:
کاربر ارسال کننده با کلیک بر روی این گزینه قادر خواهد بود بهترین پاسخ ارسالی برای سوالی خود را مشخص کرده و ضمن این که پاسخ مورد نظر برجسته شده و امتیازی برای ارسال کننده ی پاسخ در نظر گرفته خواهد شد، دیگران را نیز در رسیدن به بهترین جواب سوال شما یاری کند.
در پایان نیز باتن و دکمه ی پاسخ دهید دیده می شود که با کلیک بر روی آن می توانید به سوال مورد نظر خود پاسخ داده و در صورت لزوم پاسخ را به صورت ناشناس و بدون امتیاز ارسال کنید.